26.4.10

CIORBITA DE PUI

Astazi am gasit timp sa gatesc mai mult de un singur fel de mancare [mai exact 3] si m-am gandit sa va arat si voua :P Sa incepem cu ciorbita de pui.
Ingrediente :
  • o ceapa
  • un morcov
  • telina
  • pui [pulpe superioare, ciocanele sau tacamuri - ce doriti si va este la indemana]
  • delikat
  • o cutie de rosii in suc
  • bors
  • patrunjel
  • un ou
Se spala carnea de pui si se pune la fiert. Se curata legumele si se spala bine. Dupa ce s-a spumat carnea [parca asa se spune :P], se adauga legumele si delikatul. Se lasa la fiert. Cand legumele sunt aproape fierte se adauga rosiile in suc si se mai lasa aprox. 10 min sa fiarba. Dupa care se pune si borsul [fiecare pune cat considera. Atentie insa! Nu puneti prea mult! Adevaratul gust se simte abia dupa cateva clocote!]. Se mai lasa 10 - 15 min la fiert. La final se adauga patrunjelul tocat si se opreste focul.
Se bate un ou si se toarna in ciorba, amestecand cu o furculita.
Voila! Ciorbita e gata :)

p.s : se mai poate adauga si un cartof, curatat, spalat si taiat patratele [se pune inainte de sucul de rosii], sau fidea [eu am uitat de ea de data asta :D ].
p.s 2 : in loc de patrunjel, puteti folosi leustean. Eu nu prea manac asa ceva si...folosesc alternative :P

No comments:

Post a Comment