22.6.10

VARZA CALITA

Hello again :)
Dupa o lunga perioada de absenta de prin bucatarie, m-am hotarat sa revin. Si de data asta o sa gatesc varza calita. Pentru ca mi-e o poftaaaa!!! :P
Ingrediente :
  •  1 varza [eu aleg varza cruda de obicei]
  • bulion [sau rosii in suc]
  • o foaie de dafin, sare, piper
  • o ceapa
  • costita afumata [sau ce carne preferati voi]
Mod de preparare :
Se curata ceapa, se spala si se taie solzisori. Se caleste intr-o lingura de ulei. Varza se curata de foile de deasupra si se toaca si ea. Se freaca cu sare si se stoarce bine de zeama care si-o lasa. Apoi se adauga treptat peste ceapa, cate o lingura, doua, mestecand bine. Dupa ce s-a adaugat toata varza se pune apa cat sa ajunga pe la jumatatea cratitei si se lasa sa dea in cateva clocote. Apoi se baga la cuptor si se lasa la fiert.

Carnea se prajeste separat [eu asa prefer pt ca nu imi place sa aiba gust de fiertura] si se indeasa prin oala cu varza. Se adauga si sarea, piperul si dafinul si se lasa la fiert.
Cand este aproape gata se adauga si sucul de rosii [sau bulionul indoit cu apa]. Se mai lasa 10 - 15 minute la cuptor si gata.
Se serveste cu mamaliguta calda.. :)
Pofta buna!




No comments:

Post a Comment