23.4.10

Hello :)

De multe ori mi s-a intamplat sa vreau sa gatesc cate ceva si sa nu stiu reteta, asa ca am cautat pe internet. Sau in caietul de retete al mamei mele. Nu pot sa ma laud ca sunt o bucatareasa extraordinara, din contra, mai am multe de invatat. Si si mai multe de experimentat. :)
Tocmai pentru ca stiu ce inseamna sa fi incepator [sa nu sti exact ce iti trebuie ca sa pregatesti ceva] si sa gasesti zeci de retete, una completa, una nu...m-am gandit sa fac acest blog pe care sa postez cate o reteta-doua pe zi :)
Promit sa incerc sa fiu cat mai corecta si mai usor de inteles, in speranta ca cele prezentate aici vor fi la indemana oricui :)
Tin sa precizez ca aceste retete nu sunt neaparat preparate de mine. Pot fi simple selectii a ceea ce o sa gatesc si eu, sau pur si simplu as gati, dar nu am timp [se intampla des] :)
Enjoy!

No comments:

Post a Comment